.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خدمات دولت نهم از ذهن مردم پاك نمي شود

دبير ستاد در امتداد مهر مازندران گفت: دولت احمدي‌نژاد در طول چهار سال گذشته خدمات شايسته‌اي را براي خدمت‌رساني به مردم انجام داده است كه اين مهم از ذهن مردم پاك نمي‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمد نوبخت در همايش بزرگ اصولگرايي ستاد مهر مازندران كه با حضور هزاران نفري مردم شهرهاي مازندران برگزار شد، اظهار داشت: احمدي‌نژاد در شرايطي در انتخابات گذشته بر رقيبان خود پيشي گرفت كه بسياري از نخبگان سياسي و اجتماعي براي ناكامي او در انتخابات هم داستان شده بودند.
وي افزود: مردم دورغ‌ها، تهمت‌‌ها، ناجوانمردي‌ها و بازتاب دادن خدمات دولت به صورت وارونه را در فضاي ديروز و امروز اطلاع‌رساني هرگز فراموش نمي‌كنند.
دبير ستاد در امتداد مهر مازندران گفت: مخالفان احمدي‌نژاد خدمات بزرگي را كه توسط دولت وي در كشور به دست آمده را در خلوت بيان مي‌كنند.
وي با اشاره به اينكه خدمتگزاري ويژه به مردم مناطق محروم، سفرهاي استاني، سركشي از نقاط محروم، عدالت خواهي و ساده زيستي از شاخصه‌هاي بارز دولت نهم است، افزود: با توجه به محبوبيت‌هاي بالاي رئيس جمهور در ميان اقشار مختلف مردم قطعاً راي‌آوري وي در اين دوره بيش‌ از دوره‌هاي قبل است.
نوبخت با بيان اينكه در حال حاضر بسياري هواداران كانديداها و رسانه‌هاي وابسته به آنان فقط قصد تخريب را دارند، گفت: كارهاي اين دولت مانند روحي است كه در چند سال اخير به كالبد افسرده غبار گرفته كشورمان دميده شده و هم اكنون در همه جا پرچم آباداني و عمران بر افراشته شده است.
وي با اشاره به شعار محوري رئيس جمهور در روزهاي مبارزه انتخاباتي در چهار سال گذشته تصريح كرد: احمدي نژاد بازگشت به ارزش‌هاي مبنايي و اصولي اوليه انقلاب و تبيعت از رهبري را شجاعانه و سرافرازانه وعده داد و اين شعار عملي شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.039 seconds.